Basic Εμπορική Διαχείριση

Η... “μικρή” εφαρμογή, ιδανική για μικρότερες επιχειρήσεις και για το χώρο της εντατικής λιανικής.

Αποτελεί την πλέον αξιόπιστη και παράλληλα προσιτή λύση για μικρές αγορές διατηρώντας, όμως, την ευελιξία, την ευχρηστία και την εργονομία, όπως και τις πιο σημαντικές δυνατότητες της Οικογένειας Εφαρμογών PRISMA Win®. Η ταχύτητα με την οποία ο χειριστής εκτελεί τις διάφορες εργασίες στην εφαρμογή, σε συνδυασμό με την ευχρηστία της, προσφέρει εντυπωσιακή εξοικονόμηση χρόνου, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οποιονδήποτε υπάλληλο της επιχείρησης.

 

Χαρακτηριστικά

Διαχείριση Πελατών

  • Έλεγχος στοιχείων Πελατών από τη Γ.Γ.Π.Σ
  • Βασικά, πληροφοριακά και οικονομικά στοιχεία Πελατών
  • Ετικετογράφος
  • Αναζητήσεις Πελατών με δυνατότητα εξαγωγής αποτελεσμάτων στο excel, σε αρχείο .txt ή σε εκτυπωτή
  • Ομαδική Αποστολή E-mail και SMS

 

Διαχείριση Προμηθευτών

  • Έλεγχος στοιχείων Πελατών από τη Γ.Γ.Π.Σ
  • Βασικά, πληροφοριακά και οικονομικά στοιχεία Προμηθευτών
  • Ετικετογράφος
  • Στατιστικές Πληροφορίες Προμηθευτών
  • Αναζητήσεις Προμηθευτών με δυνατότητα εξαγωγής αποτελεσμάτων στο excel, σε αρχείο .txt ή σε εκτυπωτή
  • Ομαδική Αποστολή E-mail και SMS

 

Διαχείριση Αποθήκης

  • Βασικά, πληροφοριακά και οικονομικά στοιχεία Ειδών
  • Αναζητήσεις Ειδών με δυνατότητα εξαγωγής αποτελεσμάτων στο excel, σε αρχείο .txt ή σε εκτυπωτή
  • Διαχείριση Εικόνας
  • Εκτύπωση Τιμοκαταλόγων
  • Διαχείριση Απογραφής με δυνατότητα αυτόματης ενημέρωσής της από excel ή αρχεία κειμένου
  • Αυτόματες ενημερώσεις τιμοκαταλόγων προμηθευτών

 

Διαχείριση Πωλήσεων

  • Οθόνη που εμφανίζει την τελική αξία, το εισπρακτέο ποσό και τα ρέστα
  • Αποφορολόγηση ανά τύπο παραστατικού
  • Δυνατότητες σύνδεσης με Ταμειακά Συστήματα Fiscal - On Line και PRISMA Win® Point Of Sale, Α.ΔΗ.ΜΕ
  • Αυτόματη αλλαγή γραμμής είδους (Barcode)
  • Προαιρετική επιλογή πελάτη
  • Ηλεκτρονική τιμολόγηση (e-invoicing)

 

Διαχείριση Αγορών

 

Διαχείριση Πωλητών

 

Εικόνα Επιχείρησης – Στατιστικά

 

Εργαλεία Εφαρμογής

  • PRISMA Win® +easy CRM: Εσωτερική οργάνωση. Διαχείριση εισερχομένων τηλεφωνικών κλήσεων - άμεση διευθέτηση εισερχομένων κλήσεων (τιμολόγηση - προσφορές). Διαχείριση γραφείου. Πρόγραμμα ημέρας ανά χειριστή ή ομάδα χειριστών. Υπενθυμίσεις για μελλοντικές κινήσεις (τιμολογήσεις - εισπράξεις - πληρωμές). Τήρηση ιστορικού για κάθε πελάτη.
  • Εκτυπώσεις με δυνατότητα αποστολής με e-mail, εξαγωγής σε excel, WORD, ACCESS και σε αρχεία .html, .csv, .txt και .pdf

 

Υπηρεσία online support

με επισκέψεις στο PC του πελάτη για γρήγορη και άμεση λύση στις απαιτήσεις του (Απαραίτητη προϋπόθεση ο πελάτης να βρίσκεται σε συμβόλαιο συντήρησης).

 

 

PRISMA Win Live Viewer

Η εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα, με τη χρήση φορητών συσκευών τύπου smartphones και tablets, σε πραγματικό χρόνο, αναζήτησης και προβολής πληροφοριών στο χειριστή που βρίσκεται εκτός επιχείρησης, σχετικά με τους Πελάτες και την Αποθήκη. Η διαχείριση είναι συμβατή με συσκευές με λειτουργικό Android 2.3 και πάνω.

 

Η εφαρμογή PRISMA Win Basic έχει δυνατότητα σύνδεσης με POS εφαρμογές, καθώς και επέκτασης με τα εξής επιπλέον module